§ 1. Postanowienia ogólne
1. Niniejszy Regulamin określa przedmiot świadczenia usług, odpowiedzialność oraz zasady przebywania na terenie obiektu Loft Point.
2. Regulamin jest integralną częścią umowy, do zawarcia której dochodzi w momencie dokonania rezerwacji, opłaty za pobyt i rozpoczęciu zakwaterowania. Dokonując powyższych czynności każdy Gość potwierdza, iż zapoznał się z Regulaminem, akceptuje i wyraża zgodę na warunki zawarte w jego treści.
3. Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie obiektu Loft Point.
4. Teren obiektu Loft Point nie może być wykorzystywany w celach komercyjnych i reklamowych bez zgody właścicieli. Tego rodzaju działania zostaną uregulowane odrębną umową na warunkach i zasadach w niej określonych.
§ 2. Rezerwacja i płatności
1. Rezerwacji domów dokonuje się poprzez system rezerwacyjny na www.loftpoint.pl.
2. Wynajmujący określa minimalny czas pobytu możliwy dla dokonania rezerwacji w danym okresie.
3. Warunkiem rezerwacji domu jest dokonanie wpłat zgodnie z systemem rezerwacyjnym online /wpłata i czas zaliczki mogą się różnić w zależności od sezonu i obłożenia obiektu/.
4. W przypadku rezygnacji z rezerwacji przez Gościa (odstąpienia od umowy) płatność nie podlega zwrotowi, chyba, że rezygnacja następuje nie mniej niż 30 dni kalendarzowych przed planowanym terminem rozpoczęcia pobytu.
5. W przypadku, gdy Gość nie pojawi się w obiekcie Loft Point w planowanym dniu przyjazdu, oznacza to rezygnację z rezerwacji (odstąpienie od umowy) i przepadek uiszczonej płatności.
6. W przypadku wcześniejszego wyjazdu, Gościom nie przysługuje prawo zwrotu pieniędzy za niewykorzystane dni pobytu.
7. Życzenie przedłużenia pobytu o kolejne dni poza okres wskazany w rezerwacji, Gość powinien zgłosić Wynajmującemu do godziny 18:00 dnia poprzedzającego dzień, w którym upływa termin najmu domu. Przedłużenie pobytu jest możliwe w zależności od posiadanych wolnych terminów.
8. W momencie dokonywania rezerwacji Gość wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych Wynajmującego. Dane te będą wykorzystywane wyłącznie w celu umożliwienia przeprowadzenia pełnego procesu rezerwacji.
9. Administratorem danych osobowych jest KA Partners sp. z o. o. z , 58-373 Jaczków, ul. Jaczków 84, NIP: 886 302 60 67. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych znajdują się w dalszej części tego regulaminu.
§ 3. Zasady pobytu w obiekcie
1. Na terenie obiektu Loft Point obowiązuje cisza nocna w godzinach 22:00 - 7:00.
2. Osoby odwiedzające/niezakwaterowane mogą przebywać na terenie obiektu Loft Point w godzinach 7:00 – 22:00.
3. Doba hotelowa zaczyna się o godz. 16:00 w dniu przyjazdu, a kończy o godz. 12:00 w dniu wyjazdu. Możliwe są indywidualne godziny przyjazdu i wyjazdu, do ustalenia z Wynajmującym.
4. Gość otrzymuje unikalny kod klucz, który umożliwia mu dostęp do domu. Ważność kodu wygasa o godz. 12:00 w dniu wyjazdu.
5. Na terenie obiektu Loft Point parkowanie pojazdów jest możliwe tylko w wyznaczonym do tego miejscu. W przypadku naruszenia tego punktu Loft Point może zażądać zapłaty za zniszczenia.
6. Parking jest bezpłatny, niestrzeżony i ogrodzony. Parking jest bezpłatny, dla każdego domku są przewidziane maksymalnie 2 miejsca parkingowe, większą ilość samochodów należy uzgodnić z właścicielem obiektu przed przyjazdem.
7. Wynajem dotyczy każdorazowo całego domu lub kilku domów na terenie obiektu Loft Point dla maksymalnie 4 osób/dom. Gość może ustalić przyjazd z dzieckiem/dziećmi do lat 3 (śpiącego/śpiących z rodzicami) bez dodatkowych opłat za wcześniejszym poinformowaniem Wynajmującego.
8. Pozostanie na terenie obiektu lub pozostawienie swoich rzeczy, bez wcześniejszego ustalenia z Wynajmującym po godzinie 12:00 w dniu wyjazdu jest traktowane jako przedłużenie pobytu, a Wynajmujący ma prawo naliczyć dwukrotność opłaty za kolejną dobę według obowiązującego cennika z uwagi na ewentualne rezerwacje na ten czas i konieczność ich odwołania/przełożenia.
9. Przedmioty pozostawione przez Gości na terenie obiektu, po zakończeniu pobytu nie będą przechowywane.
10. Umowa zawarta pomiędzy Wynajmującym obiekt Loft Point a Gościem obejmuje tylko i wyłącznie wynajem domu i przynależną do niego infrastrukturę rekreacyjną. Nie obejmuje dojazdu, wyżywienia oraz organizacji czasu pobytu.
11. Palenie ogniska i grilla może odbywać się tylko w miejscach do tego wyznaczonych przez Wynajmującego na terenie obiektu.
12. W pomieszczeniach mieszkalnych oraz innych obiektach na terenie obiektu Loft Point obowiązuje całkowity zakaz palenia.
13. Za naruszenie punktu 11 i 12 niniejszego paragrafu Gość może zostać obciążony dodatkową karą pieniężną w wysokości do 2000 zł.
14. Palenie na zewnątrz domów jest możliwe, jednak obowiązuje wyrzucanie niedopałków do dostępnych na terenie obiektu popielniczek.
15. Na terenie obiektu obowiązuje segregacja śmieci.
16. Każdorazowo Gość opuszczający dom, powinien zgasić światło, zakręcić krany oraz zamknąć okna i drzwi (poprzez zatrzaśnięcie), wyłączyć klimatyzację.
17. Pozostawienie rzeczy osobistych w pomieszczeniach wspólnych Obiektu Loft Point, takich jak np. taras, ogród jest wyłącznie na własną odpowiedzialność.
18. Obsługa obiektu nie ma prawa bez zgody Gościa wchodzić do wynajętego domu, a tym bardziej przemieszczania jego osobistych rzeczy. Prawo wejścia do wynajętego domu pozostawia się jedynie w przypadku zauważenia zagrożeń bezpieczeństwa Gości, sprzątania lub w przypadku niestosowania się Gości do Regulaminu.
19. Najemca zobowiązany jest używać domu zgodnie z jego właściwościami i przeznaczeniem.
20. W domu znajdują się gaśnice, których należy użyć w przypadku pojawienia się ognia oraz należy niezwłocznie o tym zdarzeniu poinformować Wynajmującego. Nieuzasadnione użycie gaśnicy wiąże się z obciążeniem Gościa kwotą 500 zł za sprzątanie i nową gaśnicę.
21. Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej w domu zabrania się używać jakichkolwiek przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną lub gazową, nie będących wyposażeniem tych pomieszczeń i mogących wytworzyć zagrożenie pożarowe np. grzałek elektrycznych, grzejników, palników gazowych; wnoszenia łatwopalnych materiałów, materiałów wybuchowych, fajerwerków oraz materiałów o nieprzyjemnym zapachu; rozpalanie ogniska lub używanie grilla możliwe jest wyłącznie w miejscu do tego przeznaczonym.
22. W przypadku wystąpienia usterek technicznych Gość proszony jest o jak najszybsze zgłaszanie ich Wynajmującemu, co umożliwi odpowiednią reakcję oraz działanie.
23. Gość nie ma prawa bez wcześniejszej pisemnej zgody Wynajmującego obiektu Loft Point, dokonywać jakichkolwiek napraw lub czynić jakichkolwiek nakładów lub zmian w domu i na jego terenie. O konieczności dokonania napraw lub nakładów Gość zobowiązany jest niezwłocznie poinformować Wynajmującego .
24. Uwagi co do zastanych uszkodzeń i zniszczeń należy zgłosić natychmiast do Wynajmującego. Wynajmujący dopuszcza możliwość stwierdzenia uszkodzeń tzw. ukrytych. Brak uwag ze strony Gościa, co do takich uszkodzeń w ciągu 4 godzin po otrzymaniu kluczy oznacza, że Gość nie ma zastrzeżeń co do całego obiektu, a wszystkie urządzenia i meble znajdują się w ilości zgodnej z zestawieniem wyposażenia i w dobrym stanie.
25. Cena usług świadczonych przez właściciela nie obejmuje kosztów ubezpieczenia. Z usług korzystają Goście na własne ryzyko. Za doznane urazy, szkody i zniszczenie majątku (szkody spowodowane na zdrowiu i majątku trzeciej osoby), również za kradzież bagaży w czasie całego pobytu, właściciel nie ponosi odpowiedzialności.
§ 4. Odpowiedzialność Gości
1. Goście po przyjeździe, ale przed zakwaterowaniem zobowiązani są sprawdzić stan wyposażenia m.in meble, okna, kabinę prysznicową, stan techniczny urządzeń elektrycznych i AGD/RTV i pozostałe urządzenia znajdujące się w domu.
2. Gość ponosi pełną odpowiedzialność finansową za uszkodzenie lub zniszczenie nieruchomości, wyposażenia, urządzeń technicznych, w wynajmowanym domu lub obiektach wspólnych powstałych z jego winy (umyślnej lub nieumyślnej), lub z winy osób go odwiedzających.
3. O kwocie poniesionej szkody Wynajmujący poinformuje Gościa w ciągu 3 dni od zakończenia pobytu. Gość zobowiązany jest w ciągu 7 kolejnych dni roboczych do uiszczenia kwoty wskazanej w zawiadomieniu o szkodzie.
4. Za bezpieczeństwo dzieci na terenie obiektu odpowiadają Rodzice lub Opiekunowie.
5. Opiekunowie prawni ponosić będą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe w wyniku działania dzieci
6. Gość nie może przekazywać, udostępniać, podnajmować Domu osobom trzecim; Dom nie może być zamieszkany lub użytkowany przez większą ilość osób i dni, aniżeli zgłoszoną przy rezerwacji.
§ 5. Odpowiedzialność Wynajmującego
1. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za przejściowe niedogodności występujące u niezależnych dostawców spowodowane np. czasowym brakiem wody, prądu, Internetu itp.
2. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za sytuacje, awarie i ich skutki od niego niezależne. Wynajmujący może uchylić się od odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zawartej umowy, jeżeli nastąpiło ono w wyniku zdarzenia siły wyższej. „Siła wyższa” oznacza każde zdarzenie uniemożliwiające wykonanie zobowiązania, pozostające poza kontrolą stron, którego strony nie mogły przewidzieć w chwili zawierania umowy i któremu nie można było zapobiec, w tym między innymi: działanie sił przyrody, stan wyjątkowy, stan wojenny, nowe ustawodawstwo lub decyzje administracyjne, awarie techniczne mające wpływ na wykonanie niniejszej umowy i/lub wszelkie inne zdarzenia podobnej natury.
3. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.
4. Wynajmujący zastrzega sobie prawo do żądania opuszczenia Domu, Gościom nie przestrzegającym Regulaminu, a także w sytuacji, gdy Goście szczególnie zakłócają spokój innym osobom przebywającym w najbliższej okolicy np. sąsiadom.
5. Wynajmujący zastrzega sobie prawo do odwołania rezerwacji (odstąpienia od umowy) z przyczyn losowych, niezależnych od niego, wraz ze zwrotem poniesionych kosztów rezerwacyjnych na konto Gościa w terminie 7 dni.
6. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty pozostawione przez Gości na terenie obiektu.
7. Wynajmujący nie odpowiada za wypadki będące konsekwencją nieodpowiedzialnego zachowania Gości, bądź niezgodnego z Regulaminem miejsca pobytu.
§ 6. Reklamacje
1. Goście mają prawo zgłosić Wynajmującemu reklamację osobiście, telefonicznie lub pisemnie.
2. Reklamacje nie mają wpływu na termin trwającego pobytu i wysokość opłaty.
3. Wynajmujący zastrzega sobie prawo do odpowiedzi na reklamację do 14 dni od daty zgłoszenia.
4. Prawem właściwym dla sporów pomiędzy Wynajmującym a Gościem jest prawo polskie. Ewentualne spory rozstrzygane będą polubownie, a w przypadku nieporozumienia sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Wynajmującego.
§ 7. Polityka Prywatności/ RODO
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), pragniemy Państwa poinformować o następujących zasadach przetwarzania danych osobowych:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest KA Partners sp. z o.o. zwane dalej „Administratorem".
2. Dane osobowe przekazywane przez Gości są zbierane, przetwarzane przez Administratora w celach wykonania umowy lub czynności w procesie rezerwacji/reklamacji oraz wysyłki informacji marketingowych.
3. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust 1 pkt b, c, f Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
4. Dostęp do Państwa danych będą mieć pracownicy i współpracownicy Administratora oraz podmioty świadczące na rzecz Administratora usługi np. w zakresie wsparcia technicznego, usług IT, usług księgowych, płatności online.
5. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora przez okres niezbędny dla osiągnięcia celu przetwarzania danych osobowych, uwzględniając okresy przedawnienia potencjalnych roszczeń wynikających z umowy, jak również prawne obowiązki ciążące na Administratorze.
6. Mają Państwo prawo dostępu do przetwarzanych danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych osobowych, z zastrzeżeniem, że prawo do przenoszenia danych osobowych dotyczy wyłącznie danych przetwarzanych w sposób wyłącznie zautomatyzowany.
7. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Brak podania danych osobowych może spowodować niemożność realizacji celów rezerwacyjnych, płatności za pobyt oraz możliwość zakwaterowania Gości.
Wynajmujący:
KA Partners sp. z o.o.
ul. Jaczków 84
58-373 Jaczków
NIP 886 302 60 67
Regon 524281453
Loft Point
ul. Pustelnik 22 D-G
58-410 Pustelnik, gmina Marciszów
KA PARTNERS sp. z o.o.
ul. Jaczków 84
58-373 Jaczków
NIP: 886 302 60 67